lego Forum.jpg

1586 keer bekeken

Legoshows foto´s 2014

• vrijdag 09 januari 2015 @ 12:13
    reactie op (#4) sjou-ko

Dit probleem hadden wij deze week ook meerdere dagen,

tot we er achter kwamen dat we het Max aan slides op de site hadden staan.

We hebben toen eenh leeg gemaakt en deze benut voor de shows, kan dat misschien ook bij jou zo zijn?

Ik wist niet dat er een max was voor slides, vandaar.

Ook voor jou en alle mensen die je lief zijn een gezond en gelukkig 2015.

Groetjes Jan en Marlies

• donderdag 08 januari 2015 @ 20:49

Bij mij is het al net zo. Ik ben de laatste tijd ook extra veel tijd kwijt door netstoringen, hele trage verbindingen of helemaal geen verbindingen. Ettelijke keren had ik op mijn eigen club een tekst met foto's klaargemaakt, maar was alles weg zodra ik op de knop 'opslaan' drukte. Heel frustrerend.
    De social media is wel een mooie uitvinding, maar voor je het weet, zit je er uren je tijd te verdoen.

Ik wens in deze reactie jullie allemaal nog een heel mooi en gezond 2015 toe. En hoop regelmatig hier mooie constructies te zien. Veel succes!

Sterke vrouwen worden niet geboren,
    maar gemaakt door de dingen die zij meemaken. handtekeningafbeelding
  • donderdag 08 januari 2015 @ 13:30
    reactie op (#2) sjou-ko

Hallo Willy,

dat is een goede tip, maar omdat Jan te weinig tijd heeft gehad en het zoveel foto's zijn hebben we voor deze optie gekozen.

Zodat het snel online kon staan. Ook hier wordt nog aan gewerkt en verbeterd, alleen moes een dag voor ons geen 24 maar 48 uur hebben.

We hebben een chronis tijdgebrek.

Groetjes Marlies de vrouw van Jan

• woensdag 07 januari 2015 @ 17:36

Om de foto's te zien, moest ik ze in de Fotoalbums zoeken. De foto's zijn vrij klein en details niet goed te zien.
    Als je een topic met fotoverslagen wilt openen, zouden de foto's ook daarin te zien moeten zijn.
    Ik raad je aan om je foto's eerst in een externe fotoopslag te plaatsen en daarna mbv het boompje in de toolbalk hier in de topic te plaatsen.
    Het formaat kan je dan wat groter nemen zonder dat het je schijfruimte van de club gaat kosten.

Gewijzigd op 2015-01-07 17:36:59
    Sterke vrouwen worden niet geboren,
    maar gemaakt door de dingen die zij meemaken. handtekeningafbeelding
  • woensdag 07 januari 2015 @ 14:30

Dit is een nieuwe vaste rubriek, Omdat ik het in 2014 ontzettend druk heb gehad,

ben ik wel naar shows geweest en heb dus ook foto´s gemaakt, die worden nu de komende dagen allen hier geplaast. Vanaf 2015 wordt elke show hier vermeld.

Kijk gerust want ik heb +- 85 nieuwe foto´s geplaast. Veel plezier.

Groetjes Jan de Bouwer

handtekeningafbeelding