lego Forum.jpg

1818 keer bekeken

Eigen huis in lego van Jan.

• woensdag 11 februari 2015 @ 13:20
    reactie op (#9) sjou-ko

Hallo Willy,

dank je wel voor de link had ik niet gezien, verder kan ik je vertellen dat er 3 grote hallen zijn en 1 is alleen voor de lego.

Dus echt wel de moeite waard, ook de 2 andere hallen zijn groot en interesant voor iedereen.

Wie weet zullen we elkaar daar wel ontmoeten.

Groetjes Marlies de vrouw van Jan

Gewijzigd op 2015-02-11 13:21:15
  • maandag 09 februari 2015 @ 18:48

Heb de link werkend gemaakt Jan: http://www.zeelandhallen.nl/evenementen/modelbouwshownl-2015
    Ben aan het overleggen om met twee families naar de legoshow te gaan, ws op zaterdag.
    Ik kon op de site geen foto's vinden. Weet ook niet hoe groot de legoafdeling is.
    Er worden tegenwoordig filmpjes gemaakt op Youtube van legopoppetjes. Dat vinden mijn kleinkinderen leuk.

Sterke vrouwen worden niet geboren,
    maar gemaakt door de dingen die zij meemaken. handtekeningafbeelding
  • vrijdag 09 januari 2015 @ 12:32
    reactie op (#7) sjou-ko

Hallo Willy,

ik heb even de informatie opgezocht, op de volgende link kun je alles nalezen.

http://www.zeelandhallen.nl/evenementen/modelbouwshownl-2015

Tevens heb ik gekeken, voor deze show is de entree voor volwassenen 11,00 € 

en Kinderen van 3 tot 12 jaar 5,00 €.

Maar hier zie je niet alleen een hal met Lego ook is er een hal met treinen en een hal met boten en vliegtuigen.

Hier is onderverdeelt de hele modelbouw aanwezig, zoals ook tanks, Legerpoppen 1/6 met volledige uitrusting en poppen huizen tot winkeltjes kompleet ingericht, dus voor de entree krijg je 3 grote hallen en is dus echt niet te duur.

Hier is alles te zien voor mannen, vrouwen, meisjes en jongens dus echt een familie uitje.

Groetjes Marlies

• donderdag 08 januari 2015 @ 21:06

Carnavalsweekend valt samen met Valentijn op 14 febr.
    Voor mijn kleinzoon die in Breda wonen begint dan de voorjaarsvakantie. De andere kleinkinderen die in Utrecht op school zitten, begint de vakantie 21 febr. Dus als alle kinderen in dat weekend komen, dan zou ik met ze er heen kunnen. Alleen zie ik me zelf niet met 5 kinderen op stap gaan. Dus even kijken wie ik dan het beste mee kan nemen.
    Misschien kan ik de ouders meekrijgen. We zullen het eens bespreken hier.
    Weten jullie ook de entreepriijzen?

• donderdag 08 januari 2015 @ 13:31
    reactie op (#5) sjou-ko

Hallo Willy,

je weet toch ze zeggen altijd de aanhouder wint dus wie weet tot in Goes 2015.

Groetjes Marlies

• zondag 07 december 2014 @ 01:18

Ik heb gelukkig al een nieuwe agenda 2015 zodat ik de data kon noteren. En nu maar hopen dat ik dan ook kan.

• zaterdag 29 november 2014 @ 12:33
    reactie op (#3) sjou-ko

Hallo Willy,

Goes is op zaterdag 21 en zondag 22 Februari.

Ben zo ongeveer klaar met de bouwstukken, ben wel nog nieuwe aan het bouwen zodat ik allicht nog kan wisselen.

Zelf weet ik niet waneer karnaval is.

Groetjes Jan de bouwer.

handtekeningafbeelding
  • zondag 16 november 2014 @ 17:22

Ben benieuwd naar wat je voor Goes gaat maken Jan!
    Wanneer is die tentoonstelling? Valt het in de carnavalsvakantie?
    Ik hoop dat ik er met mijn kleinkinderen heen kan.

• zondag 09 november 2014 @ 11:37
    reactie op (#1) sjou-ko

Hallo Willy,

ja de stenen zijn uit andere bouwerken en die ik niet had, die heb ik bijgekocht via het internet.

Maar mijn bouwwerken worden na de tentoonstelling, helemaal afgeboken en schoongemaakt,

en daarna wordt weer iets anders ervan gebouwd. Ben nu druk bezig voor Goes in Februari 2015.

Groetjes Jan de bouwer.35.gif

handtekeningafbeelding
  • vrijdag 07 november 2014 @ 07:38

Wat leuk dat je je eigen huis met interieur in lego hebt uitgevoerd Jan. Knap gedaan, ook de buitenkanten.
    Leuk om een kijkje bij jou te nemen. Heb je de stenen voor de muur en de bruine voor de meubels ergens vandaan?